Studentii romani, chemati sa faca scurtmetraje Discovery

Discovery Networks Europa Centrala lanseaza o categorie distincta in cadrul festivalului, o competitie consacrata scurtmetrajelor Discovery. Ce presupun acestea? Povesti adevarate si pline de forta, din orice domeniu, de la stiinta la cazuri umane. Incepand din acest an, Festivalul Mediaschool, organizat de Scoala Nationala de Film, Teatru si Televiziune din Lodz (Polonia) va intra si sub o aripa Discovery. Studentii de la scolile de film pot trimite proiectele pana la data de 30 septembrie 2008.

Pentru Discovery Channel filmele trebuie sa aiba intre 60 si 180 de secunde, iar pentru Discovery Historia intre 60 si 240 de secunde.

Castigatorii vor fi anuntati in cadrul Festivalului Mediaschool, care are loc in perioada 21-25 octombrie, si vor avea sansa de a-si vedea filmuletele difuzate pe Discovery Channel - fie in Polonia, fie in intreaga regiune EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa).

Scoala de film din Lodz este una dintre cele mai respectate scoli de film din Europa. Aici au invatat toti marii cineasti polonezi - Andrzej Wajda, Roman Polanski si Jerzy Kawalerowicz sau directorul de imagine Pawel Edelman.

Anul trecut, cand am vizitat institutia cu un grup de critici de film, rectorul ne-a rugat sa le transmitem studentilor romani ca pot merge sa studieze filmul si la Lodz, mai ales ca nu trebuie sa plateasca taxa de scolarizare. Fac un prim an de limba poloneza, dupa care cinci de studiu.

Documentarele de scurt-metraj vor fi evaluate de reprezentanti ai Discovery Networks EMEA, Discovery Romania si experti din industria de film locala.

Discovery Communications este compania numarul unu in lume in productia de programe documentare, ajungand in casele a peste 1,5 miliarde de abonati, din peste 170 de tari. Discovery ii indeamna pe oameni sa exploreze lumea in care traiesc si sa-si urmeze curiozitatea, atat prin intermediul celor peste 100 de retele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Science Channel si Discovery HD, cat si prin intermediul produselor si serviciilor comerciale si educationale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzand HowStuffWorks.com.

In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 12 marci Discovery, disponibile unui numar de 190 milioane de abonati, din 103 tari, oferind programe adaptate in 24 de limbi. Discovery Communications este proprietate a Discovery Holding Co., Advance/Newhouse Communications si a domnului John S. Hendricks, fondatorul si presedintele Discovery.


Sursa: http://student.hotnews.ro/


0 comentarii: